VERENIGING OPENBAAR EN LEEFBAAR BG TERREIN

Op 21 mei was het zover: onze buurtlunch bij Contra. Behalve bewoners, schoven ook mensen van de gemeente en de UvA aan, net als een ondernemer uit de buurt. Het was voor het eerst dat we samen aan één tafel aten zonder te vergaderen. Dat vergaderen hadden we eerder die ochtend al gedaan in het structurele beheeroverleg.  De bewoners en gasten mochten genieten van een heerlijke lunch, bereid door de mensen in de keuken van Contra. In het Parool werd hun eten gewaardeerd met een 8, en dat proefde je. Er werd verfijnde koude erwtensoep met zelfgebakken brood en een smakelijke salade geserveerd. Dat was pure verwennerij, want bij buurttafels maken de bewoners gewoonlijk zelf het eten klaar!

De redacteur van het gemeenteblad editie Centrum at ook mee en hield korte interviews ter gelegenheid van het 25 jarig jubileum. In juni komen we in de gemeentekrant!

En nu voorbereiden op de volgende activiteit: de buurttafel en jeu de boules competitie op 25 juni!